Socialt!

Vilken social påsk jag haft! I torsdags åt jag liebanesiskt med Lina Staav och lekte med hennes tvillingar, i fredags lunchade jag och Ulrica och i lördags var jag på långprommis, först med Carin och sen med Anna. Kvällen spenderade jag i soffan med Sara och Gui. Såg på Sex and the city 2 och diskuterade relationer. Idag har jag tittat på när Oskar käkat lunch och snackat bostäder och pengar samt varit på lång promenad i Hagaparken i Solna med Sara och sen hängt med Sara, Gui och Rickie. Tänka sig att jag har så mycket fina vänner!
Varför tar jag så lite kort? Visst blir väl bloggen alltid roligare med bilder? Här är iaf några.
Något som liknar ett cirkustält i Hagaparken
Rickie gosar med Lejben
Lejba är sur för att hon inte får gå fritt i Saras andrahanslägenheten utan måste ligga i hallen. Skitbutter är hon och ligger så långt fram hon kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback