Min syster Lisa

Jag har en syster som heter Lisa. Hon är snart 24 år gammal och är kreativ. Hon tar för sig allt hon vill, bangar inte på något. Hon spelar in en EP, tar jazzlektioner, skriver en bok, jobbar med polisstudenter och spelar olika roller av svåra personer som polisen får träna att hantera, syr om kläder, läser massa böcker och ser på serier/film. Det var den kulturella uppradningen. Andra saker hon gör som är coolt är att hon detoxar  lite nu och då, är en fantastisk lyssnare och vän (och syster såklart), läser till socionom och kommer bli en förjävlabra sägs det. Lisa är oslagbar på väldigt många sätt och igår såg jag henne för andra gången i hennes fjärde spex. Jag såg henne första året 2009 och hon har utvecklats så himla mycket på dessa år. Vilken stjärna hon är, jag blir så stolt att jag nästan började gråta men det är mammas roll så jag lät bli.
Vill man lyssna på henne kan man göra det via myspace.
Vill man läsa något hon skrivit kan man läsa hennes krönika publicerade i Amelia nr 09 april 2011
Vill man titta på henne kan man kolla in dessa spexbilder som inte alls är av den bättre kvaliten. Hon är den gamla i blå klänning.
Vill man träffa henne så har jag hennes nummer.
Bäst är du Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback