Baknykter

Ni som gjort det vet känslan. Kroppen är tung, en molande känsla av träningsvärk i varje kroppsdel från dansen, det känns som allt går lite för snabbt och huvudet hinner inte med att registrera allt som händer, hungrig fast ändå inte, trött fast kan inte sova mer. Jag är baknykter. Baknykter från en helgs festligheter och framförallt efter för lite sömn under en hel helg och intensiv dans i lördags. Distriktsstyrelsesamlingen var magisk som väntat, minikongresskänsla.
Idag är det valborg och jag ska fortsätta UNF:a mig och sen väntas det någon form av "öl i parken". Får se vart det slutar och hur ont jag har i fötterna imorgon. Men då, imorgon, då ska jag ta igen mig och komma ikapp i energin och bara vara seg en hel dag. Gärna i solskenet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback