Göteborgsresa

FSmöte hela helgen. Massor med bra beslut, budget antagen och arbetsplan likaså. Smörgåsbord och femkamp på Liseberg (mitt lag vann) sen två timmar effektivt karusellåkande med Vidar och Aron, alla häftiga minst en gång, Vidar blev åksjuk, jag sprang i klackar och skrek till ibland. Nu är jag hemma och har skrivit B-uppsats hela gårdagen och ridit Aggis för Katta och så valpkurs ikväll. Nu är jag helt sjukt trött och ska se på senaste PrisonBreak innan jag stupar i säng.
Det är ett gott liv som syster säger och det känns som livet är tiptop!

Det som är konstigt är att trots att det regnar i Göteborg när jag landade i torsdag så satt jag på flygbussen leendens och återigen kom den där kärleken som jag har till Göteborg. Hur kan man vara kär i en stad? Men när både häggen och syrenen blommar och doftar så spelar regnet ingen roll och någon dag ska jag flytta dig. igen.
Tårtbuffe med Elin och lunch med Cecila, det är vännerna som består.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback