Förfesten

Förfesten är över och jag är en aningen trött, sommartiden gjorde det inte bättre. Jag tog aldrig med datorn och det gjorde jag rätt i. Det känns om jag kan arbetsplansförslaget utantill, vision, konkretiseringar, delmål och arbetsplansmål fram och tillbaka, upp och ned, ut och in.  Fältkonsulentsystemsförslaget är presenterat och budgeten har illustrerats i mariekex och choklarkakor och fått feedback. Trubaduren har spelat, Vidar har sjungit, alla har luktat likadant efter bodyscrubben som fanns i relaxavdelningen, det har droppat om mitt hår efter snön som föll vågrätt under fredagen, jag har nästan åkt till fel flygplats på hemvägen, jag har gått på prommenader och snackat med massa bra människor om det mesta inom UNF.


Lite blöt tjej, lära-känna-lekar


Arbetsplansdiskussioner, Mariekexen med chokladutdelning, Vidar och Josef sjunger för full hals.

Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt med förfest, jag ångrar lite att jag inte åkte dit, det var jättekul förra gången. Therese kexchokladpresentation är väldigt bra!

2009-03-30 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback