Jag drog till övik

Jag åkte till övik. Köpte biljett och väntade på bussen som var försenad, trodde jag. Väntade visst vid fel utgång och fick lite panik, men det visade sig att det gick en till buss fem minuter senare så det var lugnt. Gick till bowlinghallen och överraskade Jonas. Lagom chockad kille mötte jag där o sen fick jag fläskfile och såg på idol. Ingen dålig fredagskväll om vi säger så. Nu är jag åter ensam, Jonas skriver högskoleprovet och jag spelar dataspel. Men sen tror jag det blir full fart idag, springning, bakning och skumbad.

Vad lär man sig av att vara ensam en kväll? Måste man tycka att det känns viktigt att vara ensam ibland eller får man alltid se till att det finns saker att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback