Dubbelt så bra

Jag har varit hemma i Tvb o hängt med min familj, ridit ett pass på Aggis och fått veta att mina muskler lever. Tillbaka i stan fick jag godistårta av sötaste som mer än ofta råkar veta precis vad jag vill ha. På söndag ska jag vara på golftävling, hade en mycket nödvändig genomgång om hur man beter sig när man är golfpublik med Jonas igår. Förvirrad tjej.

Jag börjar inse att livet den här sommaren kommer handla om att tänka fyra dagar framåt o leva i nuet. Två ställen att bo på, köpa dubbla uppsättningar av tandborste, deo, linsvätska osv. och alltid se till att jag har med mig det nödvändigaste vart jag än går. Mitt liv är anpassat efter att ha tillgång till min dator 24/7 men den orkar jag inte släpa runt på jämt, så vi får se hur det här går.

Det är fredag idag o
Carro informerade mig om att det är fredag den 13:e om en vecka, då ska jag o Jonas flyga till Sthlm, tur för mig att alla dagar i mitt liv är turdagar, oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback