Kommentera mera

Kul at det finns folk som gillar min blogg men mindre kul att det finns dom som inte gor det. Men det basta av allt: man far valja sjalv om man vill lasa eller inte.

Jag alskar kommentarer men onskar att folk skriver under med namn.

Ikvall ar det Bob Marleyday och peppen for att fa dansa en enorm. Drygt att jag ska halla i ett session imorgon kl 09.00. Sjalva sessionet blir nog jatteroligt men jag kommer vara dod. Men vad gor man inte for att fa dansa lite och jag har ju overlevt pa tre timmars somn forrut.


***
Hjälm
***

Kommentarer
Postat av: Desirée

Skit i idioterna! Här i Sverige pågår en debatt om allt hat som frodas i kommenterafunktionen på bloggar. Flera kvinnor (och någon enstaka man) har slutat blogga, bland andra Linda Skugge. Hon fick nog av allt anonymt hat. Trist! Somliga går tydligen igång på att vräka ur sig va f*n som helst, mot vem som helst.
Fö hade vi Rysslandsloppis igår. Mycket jobb för lite pengar. Så nu vet vi det.

2007-05-13 @ 09:16:27
Postat av: Anonym

Att internet är ett anonymt (ansiktslöst) forum, kan väl knappast numera komma som någon nyhet för någon av normal intelligens. Att det är ett offentligt, är också givet.
Så, skriver man i blogg, om sina tankar och idéer, vilka inte alltför sällan i många bloggar är provokativa och onyanserade och ibland rena rama felaktigheter, så tycker iaf jag, att man INTE bör räkna med att stå oemotsagd.
Angående den pågående "debatten om allt hat som frodas i kommenterafunktionen på bloggar" så måste jag helt ha missat denna. Om du (Desirée) inte menar Tv-programmet Argument, som ägnade typ 20 minuter åt denna ickefråga, nu i veckan som gick. En och annan neurotisk hobbyanalytiker kan man väl ha hört i Ring P1 också, men annars, debatt? Nja..
Jag slår härmed ett slag för anonymitet och anonyma bloggkränkningar. Internet är tex ett fantastiskt redskap för folk som kämpar och lever i totalitära regimer. Ett litet ord på internet kan välta det största berg, tror jag. Naturligtvis är jag inget fan av kiss och bajs-kommentarer. Utan åsikter med relevans och nyans.

2007-05-19 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback