Apoteksshopping

Igår var jag först på banken och fixade, sedan lunchade jag med min fantastiska syster Lisa och sedan gick jag på apoteket för att storshoppade. Den lilla kundkorgen räckte inte så jag fick en större av personalen. Tre kassar rikar och 500 spänn fattigare. Sedan träffade jag Helena och hängde hos henne. Fick värsta fina tröjan och låg i hennes säng. Sweet sister.

Idag har jag packat:

grejer
En bilder säger alltid mer än tusen ord

Och i lördags hade jag födelsedagskalas och avskedshäng. Det var trevligt och det var skönt att jag hann säga hejdå till alla.
www,indala.blogg.se
Årets tårta!

Nu drar jag till Gävle. På lördag drar jag till Afrikat. Jag har ingen resfeber!!!!

Kommentarer
Postat av: Tim

Den där åt jag och gurra på nyss:P MUMMS 19.40

2007-02-18 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback