Mera lycka!

Idag när jag gick från bussen gick jag om samma 75-åriga gubbe med käpp (varför åker vi jämt samma buss?), den här gången bar jag till och med en tung matkasse. Jag är helt återställd! Jag var ute och dansade med Ola i fredags och det var jätteroligt. Det var den mest överseriösa och inlevelserika DJ:n jag sett. Igår var på pubben med klassen, jag behövde inte förklara att jag inte drack en enda gång, SÅ skönt.

Jag har klarat av att läsa den tunga kursboken på 250 engelska (blandat med arabiska) sidor och känner mig riktigt stolt över att jag lyckats disiplinera mig till det här, 45 sidor om dagen. Imorgon åker jag till Stockholm och umgås med några av dom bästa på den här jorden. Sara och Rickie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback