Tre plus en dåliga saker

Jag är sur.
Patent- och Registreringsverket kräver att jag ska fylla i en blankett om en periodisk tidsskrift som UNF Västerbotten hade för typ fem år sen. Jag måste även ha ett protokoll från styrelsen och en juridisk person så som firmatecknare som skriver under. S U C K A.

Jag kommer inte få extra betalt när jag ska åka till Stockholm på klassresa för min chef tycker att jag redan har så bra arbetsavtal typ. U S C H A.

Det regnar ute, precis som jag sa. Solen varar aldrig för evigt, lika bra att inte hoppas på att vi får behålla det fina vädret. B L Ä Ä.

Säg att jag beter mig som en mogen 20-åring.



***
Jag orkar inte med det här.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Påpeka för din chef att om det ingår i arbetet att resa/sova borta/vara hemifrån - så har man RÄTT till traktamente. Enligt lagar och avtal. Oavsett vilken lön man har. Så det så. /Tant BJ

2006-05-24 @ 06:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback