Sista hållplatsen

Framme i Götet, sista hållplatsen för den här resan. Ludvika och den Internationella helgen var schysst. Mycket inspiration och bra folk. Jag tror att ödet vill att jag flyttar till Tanzania i Januari. Helt plötsligt faller alla mina planer på plats. Jag kommer innna med allt jag vill men det enda som hindrar mig från afrika (förutom att jag först måste bli uttagen) är att jag inte gillar Afrika. Jag trivdes inte där sist och hur ska jag då kunna bo där i 6 månader? Men jag tror ändå det är så det ska vara.

Sthlm var oxå bra, mycket psykiskt påfrestande och totalnärvaro 16 timmar/dygn. Jag börjar förstå mig på tunnelbanesystemet nu och hittar nästan i stan! Träffade Rickie nån timme vilket såklart oxå var härligt. Känns som att jag den mesta delen av resan dock hängt på T-centralen :) Jag är bra på att underhålla migsjälv.

Det ska bli skönt att komma hem och landa några månader innan det bär av igen. Men samtidigt har jag insett att jag trivs väldigt bra i en resväska. Det är såhär jag skulle kunna tänka mig att leva.

Kommentarer
Postat av: Froy

Tjenare indala, Frida här! :)

2006-05-29 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback