Paranoia

Jag har någon konstig fixidé om att jag tror att alla som inte hör av sig när jag kan förvänta mig det är döda/skadad. Med alla så menar jag egentligen partner för det är bara då jag reagerar och agerar. Som idag: Patrik har inte svarat på mitt sms som jag skickade vid 14 och svarar inte när jag ringer nu på kvällen, är online på skype men svarar inte där heller. Sms:ar hans mamma, kollar upp hans roomie på facebook och jagar telefonnummer men hittar inget. Försöker hitta roomies mammas namn och sen nummer utan framgång (tacka vet jag facebook) och då helt plötsligt ringer Patrik.
Han har sovit sen halv nio, är sjuk men lever. Såklart han inte dött, det har hittills aldrig hänt att någon dött när de inte varit kontaktbara, inte ens legat på sjukhus och ändå blir jag så orolig.
Hade inte kunant sova utan svar men natten är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback