22/1

Jag är utmattad. Har sovit en stund i soffan, ska gå ut med Lejba, se på Så ska det låta och sen sova tidigt.
Det är jobbigt idag. Jag hatar att känna mig ensam och om jag inte var så trött skulle jag åkt till Lina med tvillingarna eller Uppsala, får klara mig till några dagar till.
Idag är det ett år sedan det tog slut med Jonas. På väldigt många sätt är det oerhört skönt att inse att det mina vänner sa var sant. Det blir bättre, du kommer må bra igen. Kunde aldrig tro det då men de hade rätt. Såklart.
Jag mår väldigt bra, känner mig stark och glad överlag. Men just idag spelar det inte så stor roll eftersom jag är så trött, känner mig ensam och sorgsen. Downdagar kan alla ha trots att man är lycklig egentligen.
Tack alla som lyssnat, ältat, peppat och funnits där.
p.s Det här blev kanske lite väl personligt men jag håller hårt på min prinicip om att skriva vad jag vill på min blogg.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är så himla fin, Linda.

Kram Nathalie

2012-01-22 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback