Bodyshop + rhetoric slam

Tre lyckorus och två katastrofer alla i litet format jämfört med babylycka och krig.
Lyckorus 1: Bodyshopkväll med fem härliga tjejer.
Lyckorus 2: Vidar vinner Rhetoric Slam (reotirktävling i pubmiljö på temat Berusning). Han avslutade ödmjukt att alla borde skämmas lite för att de blev slagna av en nykterist. Med glimten i ögat såklart.
Katastrof 1: Jag råkar radera filmen som jag spelade in med Vidar, så tyvärr inga bevis på brandtalet
Katastrof 2: Precis när jag kliver av tunnelbanan och inser att Bodyshopkassen är borta
Lyckorus 3: Ringer puben och de hittar kassen. Tack för att saker för ett värde på över 1000 kr inte var borta.
Jag och Elin är smikade och funderar på vad vi ska köpa
Sandra får rough som sista finish
Vidar har precis vunnit och fått diplom och en bukett

Kommentarer
Postat av: Sandra Mikalsen

<3

2012-02-28 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback