Tentaresultat

Nu, 11 dagar efter utsatt tid, har universitetet leverarat tentamensresultat. Universitetsvärlden är hierarkisk och studenterna har inte mycket att sätta emot när instutitionerna gör fel. Vet inte om det finns nån anledning som är godkänd för att lämna in en tenta för sent. Men att de ger mig mitt resultat fyra veckor och fyra dagar efter att jag lämnat in den ger inga konsekvernser. På sin höjd en ursäkt. Nu ska jag sluta vara bitter
Jag fick ett C. Jag sa att jag satsade på ett godkänt (A=mvg, B=vg och C-D-E=godkänt) och är därmed nöjd. Fast ett tag hoppades jag på ett B och och tänkte att C jag inte var nöjd med ett C. Så tänkte jag om. E hade känts okej men inte bra, alltså måste ju C kännas bra. Ja det gör det. Jag klarade kursen och tentan parallellt med UNF. Bra gjort! Nu är det bara uppsatsen kvar och sen är jag klar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback