Ljudet av en fis

Idag är det perfekt väder för att skriva uppsats. Jag hoppas att nån grekisk gud ska jag mig massor med inspiration och motivation och jag har precis konstaterat att författare är inget jag ska bli. Jag ser på reprisen av så ska de låta och nu har Lejba två gånger hoppat upp ur sin sömn på golvet och kollat konstigt på TVn när Pernilla Wahlgren skrattar sitt gälla skratt. Och igår låg hon i soffan och vilade, sen fes hon ljudligt och vände på huvudet och tittade på sin bak av förvåning. Det tycker jag var roligt!

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, så brukar Diesal också göra! Det roligaste är när han gör det och sen börjar sniffa för han undrar vad det är som luktar.. :)

2009-05-21 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback