När drömmarna börjar bli till verklighet

Valberedningen har bestämt sig. De har bestämt sig för att föreslå mig och Vidar till ordförandepar för kommande mandatperiod. Det är helt galet, känslorna är i någon sorts blandning av otrolighet, spänning, pepp, kaos och total lycka.

Det är en ära att bli föreslagen även om ingenting är säkert förrän ombuden har röstat. Men min inställning kommer, tills motsatsen är bevisad, vara att jag kommer bli vald. Det känns helt makalöst att jag ska få möjlighet att lägga ned hela min själ i denna fantastiska organisation UNF som betyder så mycket för mig. Jag är sjukt peppad på att tillsammans med resterande FS driva den här organisation till sin fulla potential, maximera distriktens kapacitet genom att stötta DSar och andra grymma medlemmar, och ge fler svenska ungdomar möjlighet att välja ett nyktert alternativ.

Tryggheten själv i det här min kompanjon Vidar vars bästa uttryck är Full Patte!
Jag och Vidar!!

Kommentarer
Postat av: Karåll

Vad roligt Linda!

Postat av: Anonym

Jag blir sa lycklig Linda! GRATTIS :')

2009-03-25 @ 17:16:11
Postat av: cecilia

grattis linda! jag hejar på dig :)

2009-03-25 @ 22:16:18
URL: http://cinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback