Lite zombie

När man kommer hem från ett fantastiskt bra arrangerat sportlovsläger med grymma ledare, härliga deltagare, stabila konsulenter och bra kursledning så är man ändå rätt mör. Och för mig som ideell på flera nivåer så måste jag nu prioritera bland mina måsten.
Läsa ikapp sidorna jag missat från skolan, mysa med min Jonas, läsa mail och FSmappar, leka med söta Lejba, skriva restuppgifter från Genusvetenskapen, sova och umgås med vänner.

Nu är jag mest trött och vill bara sova.

p.s I min värld är inte måste alltid negativt, jag vet att jag skriver om att jag har många måsten men de flest av mina måsten är väldigt roliga måsten eller måsten som leder till något roligt. Men hursom så måste de göras, men när jag är trött, då är det mesta bara jobbiga måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback