Vart är sommarlovskänslan?

Jag har sommarlov men har svårt att släppa taget om mailen. Jag kommer ihåg att det förre sommaren tog nån vecka innan jag insåg att man inte måste kolla mailen tre gånger om dagen när man har sommarlov. Så nu måste jag nog anstränga mig lite extra för att verkligen lyckas med det nu innan kongressen för efter den lär det ju inte bli så många lugna stunder.

Igår hade jag iaf riktigt sommarlov med fyra timmar i parken med emma o jossan. Hushållsarbete, barn, midsommar och killar stog på agenda, fantastiska vänner det där.

Idag och imorgon spenderas i sthlm med vidar och sen häng på kansliet imorgon, ska bli riktigt skoj.

Sommarlovskänslan infinner sig inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback