First time of 2008

Jag älskar att läsas alla bloggar nu i nyårstider med alla summeringar och årskrönikor. Jag vill också ha en men vill helst inte behöva skriva en för det är så svårt.

2008 var året då jag för första gången
  • träffade världens finaste kille Jonas
  • besökte USA, Frankrike och Malaysia
  • bodde i ett fantastiskt kollektiv med tre grymma tjejer
  • älskade sticky fingers i Göteborg varje gång vi var där
  • såg både three doors down och foo fighters live
  • tog dressyrlektioner på Aggis
  • levde i en relation där mottot var ‘det jämnar ut sig på en 10års-period’
  • var caddy
  • drack glögg och såg på bonde söker fru
  • var businesstjej och åkte till Stockholm på unf-möten ibland fler än en gång/vecka
  • firade min farmors 70års kalas med hela släkten
  • åkte på loveweekend till Paris
  • flyttade från Göteborg till Umeå
  • var på SummerCamp08 med grymma UNFare
  • insåg att Corona är det bästa utestället i Umeå
  • läste b-kursen i utveckling och internationellt samarbete med en kanonklass
  • lyssnade på Hanson med Emet
  • solade och blev brun på altanen i maj
  • funderade på vad jag ville med min framtid i UNF
  • körde skoter
  • sprang ner för 12 trappor i ett brinnande hotell 
  • var ledig 8 veckor på sommaren

Men 2008 har också varit fyllt av ovärderlig tid med vänner och familj som alltid är viktigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback