Lite blandade reflektioner från dagens hundprommenad

Det krävs tålamod när man har hund. Eftersom det här inte ska bli en hundblogg blir det inga utlägg om det här. Men att veta vart gränsen mellan "men matte jag förstår inte vad du vill" och "matte jag skiter i dig" är svårt.

Under hundprommisen nu på kvällen hörde jag o Jonas en kvinna bli misshandlad. Kan inte säga med hundraprocentig säkerhet att jag hörde rätt men det var inga lyckotjut jag hörde iaf. Tyvärr lyckades vi inte lokalisera från vilken lägenhet det lät ifrån innan det tystnade. Förjävligt, 100 spänn på att det var alkohol inblandat.

Jonas sa att han tyckte att det skulle vara roligt att vara efterlyst. Har han ett tråkigt liv? Är han inte riktigt frisk i huvudet? Hursom är livet en fest när man har världens bästa man i sitt liv.

Imorgon börjar årets sportlovsläger, i'll be back on thursday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback