Fem mål fisk

  • 38 skickade mail mellan 8.00 och 15.30
  • fem av sex mål de tre senaste dagarna har bestått av fisk, varav två sushi
  • tre dejter idag: unfs alkoholpolitiksdiskussionslunch med sanna, hembjuden elin och en snabbvisit av rickie.
  • min kommande blogg på dusten.se funkar inte som jag vill. Om någon kan något eller känner någon som kan något om wordpress. kontakta mig!
  • Sjukt matt, varför är politik så svårt?
  • Lejba har gjort framsteg idag, tre kiss och två bajs på en dag, hon har ökat med 100 % jämfört med de senaste dagarna
  • Min sambo skulle laga min msn som inte funkat. Han behövde bara kolla på när jag tryckte på inloggningsknappen så funkade det. Why?
  • Imorgon ska jag jobba 17 timmar och nu vill jag bara sova. Klockan är inte ens tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback