Summer of 2008

Idag är det första september och sommaren är officiellt slut. Jag har varit här i tre månader och bestämt mig för att stanna i höst. Sommaren blev precis så bra som jag ville att den skulle bli. Jag hittade till slut balansen mellan vardag och bubbla, jag har ätit godistårta och varit på brännbollsyran. Jag och Baby var på loveweekend i Sthlm o kollade på Foo Fighters, jag firade midsommar med underbara vänner och såg på SATC-filmen två gånger på bio. Det har varit en sommar med lite jobb, vänner som ridit på Lady, jag som ridit på Aggis, landetvecka med Jonas och häng med mina systrar, inkl svull som bara vi kan. Det har varit spölandsfest, lika rolig som alltid, Vännäsdagarnafest hos Hans, dildoparty hos Emma och utgångar på TC. Det har varit stunder med migsjälv på en gräsmatta i solen, massor med tid med käresta då vi lekt i en lekpark, plockat hjortron, myst i regner, spelat Age of Mythology, gått långa promenader och bara njutit. Det har varit SummerCamp med UNF i Värmland och jag fyllde på min UNFenergi. Jag har kollat igenom gamla grejer, drömt mig tillbaka till 90talet, bestämt mig för att flytta till Umeå i höst, packat ihop mina grejer för att ännu en gång flytta. Den här gången till en trea på sjätte våningen med Jossan. Sista veckorna på detta sommarlov har mestadels spenderats på Berghem med Jonas, en kanottur med översovning och två dagar på golfbanan som caddy.

Det blev ungerfär så bra som jag visste att det skulle bli fast lite bättre. Jag är omgiven av fantastiska vänner att skratta tillsammans med och ringa när livet inte är en dans på rosor. Jonas är och förblir den finaste jag vet och jag kan bara avsluta med att citera min syster, det är ett gott liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback