Fest på Glunten

Igår satt jag i vimlet av alla människor och log. Det var inflyttningsfest på glunten och alla var där. Alla som stog på inbjudningslistan var där, alla mina bästaste, finaste, underbaraste och mest fantastiska vänner var där och det var en hejdundrans förfest. Alla verkade känna alla och alla var glada. Inte ett enda glas i kras och alla saker i behåll. Sen var det lite Corona o dans till min bästaste pleas dont stop det music med baby. Fullt ös och jag gillade Corona bättre än vanligt.
Min kära sambo
Jossan har precis bloggat, hon vet precis vad hon skriver om och jag håller med.

Jag lever världens bästa liv!
Jag har världens bästa kompisar
Sjukt bra sambo
Världens finaste lägenhet världens utsikt över umeå
UNDERBAR pojkvän!
Jag är så sjukt kär och trivs så bra med allt just nu!


Carro o Jossan leker framför spegeln
Anet, Ante o Johan umgås
Jonas gillar att ta kort upp o ned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback