Bloggkoll

Bloggkoll.se är ju en fantastisk sajt måste jag säga. Att en tjej som blondinbella har mer än 6 000 prenumeranter är dock oförståeligt för mig. Jag har läst tre av hennes inlägg o för mig räcker det med att veta att hon bloggar om mode och är moderat för att jag ska tappa intresset. Ingen dömer så hårt som jag och fördomarna flödar.

Allt är så enkelt nuförtiden. Du behöver inte komma ihåg något i huvudet allt finns sparat. Mailar, bloggadresser, hemadresser, mobilnummer osv. Men när det krisar, när strömmen går så datorn inte fungerar, när simkortet är låst och batteriet i mobilen är slut. Hur klarar vi oss då? Kan du mobilnumret till tre personer utantill?

Kommentarer
Postat av: Therese

Det där har jag har också tänkt på. Det är läskigt, jag kan gamla hemtelefonnummer till mina barndomskamrater men kan inte mobilnummeret till min bästa vän.... scary...

Postat av: Kamilla

Jag kan faktiskt det! Jag kan numren till hela kahulo utantill, så det så.

2008-10-06 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback