Systerhäng och dressyrtävling.

Igår var det systerhäng och Idol. Vi åt tacos o hade delat upp vem som skulle köpa vad, men mitt i allt hackande inser vi att tacopulver var det visst ingen som köpt. Men det gick bra ändå. Sen åt vi en ihopswissad efterrätt av krossade mariekex, vispad mellangrädde, nutella, kiwi och mango. Mumma.

Idag har jag tävlat min första dressyrtävling och för första gången någonsin ridit ett programm. Det gick väldigt bra, iaf enligt mig även om domaren tydligen inte riktigt höll med. Får se om jag kan lyckas lägga upp nån film på det hela sen. Snygga var i alla fall.

Ikväll: goodbyepartey för emma o sen okontrollerad dans på schlagerklubben där man kommer in gratis om man har med sig ett tidtagarur. ehm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback