Ledigalördag

I lördags hängde jag med Jonas och hans kompisar på tv-spelskväll. Engagerade killar i en soffa och ett x-box. På frågan hur läget med Linda var så svarade jag "jo det är bra, det är min lediga dag idag" varpå jag fick motfrågan "brukar inte du vara ledig på lördagar?". Jag inser ju att det här säger allt om mig, att jag är förvånad över att vara ledig en lördag kan ju inte tillhöra det normala. Jag har haft en underbar ledig helg. Jag har som sagt spontandragit till övik, bakat bröd, sprungit, badat skumbad, sett på sex and the city, haft sovmorgon, gjort backup på min dator, sett på tove när hon hoppade och hälsat på mami och papi i tväråbäck.

Idag har jag tappat min mobil när jag var ute och red och krypkört 3 km längs vägkanten innan jag hittade den. Ljudlös telefon som stutsat ur fickan när man ridit 6 km på en byaväg ger ju inte optimala odds att hitta den, men jag gjorde det.

Nu väntas tightare tider och lugna oktober är snart slut. En liten tidsplanering kommer här:
v44 tor-sön Farmor 70 år Karlstad
v45 ons Halvår med Babylove, tor Three doors down sthlm, fre-sön BudgetFS sthlm
v46 mån-fre tentavecka fre-sön Ledarutbildning UNF
v47 fre utskottsmöte Göteborg, lör-sön LEDIG
v48 fre disco lycksele UNF, lör sportlovslägerplanering UNF övik och hockey modo - färjestad
v49 fre-sön Malaysia
v50 mån-sön Malaysia
v51 mån-tis Malaysia, ons-tor hemtenta
v52 tor julafton

Tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men v47 är det väll vi har utskotssmöte i Göteborg?

2008-10-28 @ 08:14:58
Postat av: Jennifer

Men jag hoppas det är fredagen vi har möte för det är ialla fall för den 21 jag bokat biljetter

2008-10-28 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback