DSS

Jag är nyss hemkommen från Team Syds DSS. Jag är helt utpumpad men oxå så peppad. Det har varit en grym helg med underbara UNFare som är sjukt peppade på att just deras distrikt ska växa, bli stabilare, starkare och roligare. Tillsammans ska de göra UNF bättre än bäst. Vi har haft kurspass, paddlat kanont, hängt, sett på schlager o lekt lekar.
Jag visste att det var just precis det här, en DSS, som jag behövde för att återfå alla pepp jag behöver för att driva UNF framåt. DSarna i team syd är kompetenta och målinriktade, peppade och grymma. Det är det här som får mig att älska UNF.



Kurspass, tävlingar och schlager med en grupp spanjorer och sju kilo godis.

Fler bilder finns på burken.se

Kommentarer
Postat av: Samuel

Ja instämmer till fullo, det är sånt här som gör att man älskar UNF. Att se dem ha sånna visioner, sånna planer:) Ha en bra dag!

Postat av: Lovisa

Ja tack för en toppenhelg!

Kramar Lovisa!

2008-05-27 @ 20:31:02
URL: http://lovisasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback