Godisförbud, rapport 1.

Jag har godisförbud. Ett godisförbud med shyssta vilkor under ett år. Tur att jag får vara lite barnslig ibland jag med, och visst är det bättre sent än aldrig?
Jag började den 14 januari och har alltså gjort drygt två månader. Det har gått bara bra hittills, men jag måste säga att nu i påsktider är det betydligt svårare. Det vanliga konstgjorda godiset är billigare än den torkade frukten på Coop (vilket det inte brukar vara), alla affärer är översvämmade av godis, folk delar ut godis på stan och överallt är det påskäggshysteri. När man inte är en del av systemet då blir man plötsligt mycket mer klarsynt.

Nu har Sara åkt hem till norrland. Det har varit fantastiskt att ha henne boende här, så nära. Hon har tagit mycket fina bilder på kollektivet, kolla in hennes nystartade
blogg.

Tanken var att jag skulle hoppa hopprep idag, vi får se hur det går med det. Det är snöstorm så jag antar att jag får ligga i min säng och vänta...

Your winter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback