Sunshine in the Rain

Jag red för Katarina här om veckan. Sjukt jobbigt men så underbart och fantastiskt. Aggis är en väldigt trevlig ponny, tur att min syrra Tove är så bra på att rida och sköta om henne. Lady, vår nya 22 åriga nordsvensk har kommit så nu är vi hästägare gånger två. Jag älskar hästar.

Det har varit några lugna dagar efter midsommar med både jobb och vila. Jobba är jag riktigt bra på men vila måste jag träna på. Sjukt rastlös tjej. Sara har åkt till brighton så nu får man ännu en gång vänja sig vid att inte kunna ringa henne när man vill. Kolla in hennes nya hemsida. Jag, vicke, karåll o jutti var o såg SATC i söndags. Romantisk komdie, full med klyschor o kärlek. Den följer alla regler, kanske inte så bra om man är filmkritisk och inte har nån humor, men gillar man SATCserien så älskar man filmen. I mina ögon var den typ den perfekta SATCfilmen. Se den!!  Igår kom en efterlängtad pojkvän hem, så nu är det 36 timmars effektivt häng innan han drar söderut. På torsdag är det systerkväll med mina underbarigaste Lisa och Hellan, enda chansen att träffa dom båda samtidigt den här sommaren. Det blir väl film och tjejsnack som det ska vara. Lisa verkar ha stora diskussionsfrågor på lager. På tisdag börjar landetveckan o sedan på torsdagskvällen är man välkommen på ridning i tväråbäck. 

Ibland (alltid senaste veckan) öser regnet ned men trots det är livet helt sjukt bra och jag har så mycket vänner omkring mig som är finast i världen. Tack för att ni finns. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

diskussionsfrågor is the shit, I tell you!

2008-06-25 @ 14:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback