Here by me

Att vara hemma i västerbotten är fullt av överraskningar. Första 10 dagarna var precis som jag beräknat: Ridning, te med sandra, puzzelbygge med bror, traditionellt julfirande med familjen och så lite snowboardhoppande i Tims hopp. Men den senaste veckan har varit över mina förväntningar. Jag har hängt hos Jonas och inte sett så mycket dagsljus. Vi har lyssnat igenom min playlist och hängt på youtube, ätit en hel chokladask och pratat om viktiga saker. Igår gjorde vi pannkokor, jonas stekte i en kastrull, och sen såg vi på film. Jag mår väldigt bra, ska hem till mor o far några dagar och sen tillbaka hit, för att sedan ta tåget på lördag. Och ännu en gång måset jag fråga mig, varför är Sverige så långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback