Att musik kan vara så bra

A-kursen är avslutad. Nu är jag ledig till tisdag. SÅ skönt. Har dock ett FS-möte i helgen men det känns bara roligt. Jag har varit på klassfest och helt plötsligt kommer jag på migsjälv ätande en massa chips. Vad tänkte jag med?

Det spelas massa låter som ger mig tusen tankar.
Amanda Jensen - Hallelujah. Bitterljuva minnen som min klasskompis uttryckte det. Ljuva minnen som just nu känns rätt avlägsna skulle jag vilja säga.
Takida - Curley Sue. Så bekant röst, så bekant förknippat med en viss person.
Eskobar och Heather Nova - Someone new. Så sorgligt men ändå så fint.

Tur att dom spelar peppad RnB på radion samtidigt som jag såg vildkaniner mitt i villaområdet under min promenad från bussen till lilla huset i Tuve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback