Kollektivet fulltaligt!

Min finaste Sara har kommit hit. Kollektivet är fulltaligt och livsglädje fortsätter att spridas överallt. Jag är trött på regn och blåst och på bussar som aldrig går, som man måste boka en timme innan avgång för att dom ska gå. Tuve kan knappas räknas till Göteborg just nu. Min kalender börjar bli full, precis så som det brukar vara och precis så som jag, när allt kommer omkring, faktiskt vill ha det. Idag har det varit internationella utskottetmöte. Vi var bra som vanligt, imorgon är det avslutande lunch o sen lite shopping med Sara, fast jag ska inte handla något!

Jag älskar tjejerna i kollektivet, jag älskar mitt liv och jag älskar att tiden går fort
7 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback