Juletider

Det är lite smått kaos i mitt hvuud och det är Malaysias fel. Igår insåg jag att om jag ska skicka några julklappar till folk så måste jag för det första komma på vad jag ska ge dom och för det andra skicka det innan fredag då jag åker till Malaysia. December har knappt börjat och jag har inte hunnit komma in i juletänket än. Igår infann sig julkänslan så smått trots allt. Började morgonen med två avsnitt av årets julkalender och avslutade kvällen med nejlikestoppande i apelsiner, knäckkok, pepparkaksbak, julkorsskrivande och astridlindgrejsjultittande. Ikväll är det glögg och bastu med mina finaste vänner.
Här är min önskelista:
  • Äggklocka
  • Duntofflor - sånna som är mjuka, ser ut som stora strumpor och är gjorda av samma material som ett täcke.
  • Rullväska - mönstrad som är lagom stor att ha med sig när man åker iväg över en helg.
  • Vitlökspress
  • Bodyshopprodukter
  • Hårpermanent
  • Hudbahandling på face
  • Silverörhängen - 9 st likadana små silverpluppar
  • Reflexer och lysen till cykeln
Idag cyklade jag förbi en kille som gick med paraply, för att det snöade. Då är man rädd för att bli blöt.

Pyssel och fix med sisters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback