Jätteledig

Visste ni att man kan vara mer eller mindre ledig? Idag har jag varit jätteledig. Idag har det inneburit att ligga på altanen och svettas i bikini o snacka tjejsnack med Emma, äta massor med glass o baka hallonpaj! Vilken dag!

Det är dyrt att resa i Sverige o sas.se suger. Inga resor stämmer o min hatkärlek till att resa växer för varje dag. Jag bestämde mig för att ha is i magen men efter 24 timmar så blir jag ivrig och vill boka ändå.

Det är tur för mig att jag har den finaste vännen i Umeå som vill prata med mig trots att jag är opepp o arg, som säger att vi absolut inte kommer köpa nån hund tillsammans för vi har för olika smak men ett flygbolag ska vi nog kunna starta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback