En fantastisk lördag och en värdelös söndag

En trip till skåne var helgens plan. Halva planen genomfördes med bravur. Jag pluggade på tåget ned till Malmö, väldigt många sidor blev det och jag var så nöjd. Yatzy i storm på ett fik (jag vann) i Malmö och sen lite update med finaste Lisa. På kvällen var det fest, Lisa fyllde 23 men framförallt fyllde Carola 41! En väldigt härlig tillställning med god stämning trevliga människor och singstar.

Fyra timmars sömn, jag pallrade mig upp för att åka tåg till helsingborg. Lyckades med kartan hitta OKQ8 och hyrde bilen som jag hade bokat. Tack vare trevlig personal ordnade sig allt fint, jag red den första ponnyn men det passade oss inte riktigt. Sedan åker jag till Maddes stall där Petruska står som jag och Tove har spanat in i sex veckor. Vi hade bestämt tid men när jag kommer dit är ingen där bara 20 hästar. Jag får tillslut tag på madde som berättar att petruska är såld och hon är på möte. Jävla kärring. Kunde hon inte ha ringt o sagt det? Och den andra hästan som jag skulle rida, utgick det oxå. Jag satt i bilen och var så jävla förbannad, ville bara släppa ut alla hästar. Fan Madelene, du förstörde min dag. Personangrepp på blogg är ful och onödigt, men att jag ska offra en hel söndag för ingenting är fulare.

Jag har tröst ätit en magnum, en påse godis och köpt en korsordstidning. Jag har pratat med Sandra, Milli, Pappa, Carin, Rickie och Maths men jag är fortfarande arg. FAN.

image222
Lisa med finaste tårtan (som jag gjorde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback