Världens barn

Äskningarna är inskickade och ponnyn är utvald. Saker o ting börjar falla på plats

Tåget går 6.02 imorgon, hur kul är det? Rätt så kul om jag tänker efter, jag ska åka till Örebro.
Först ska jag hålla i VärldensbarnPEPPföreläsning och sen skramla lite pengar åt alla under arton år världen över. Därefter träffa Rickie och sedan åka till TV-huset i stockholm och vara på Världensbarngala. Det ska bli riktigt roligt. Slaggar i häggvik och sedan ska jag o Anna (sötaste och bästaste) snacka ungdomspraktik i Tanzania för de som ska på Studieresa. En internationell helg och sen kommer veckan, veckan som är mer än full. Me like.

P.s. imorgon 20.00 VB-gala med ev en hint av mig och garanterat ett skitbra inslag om UYDEL i Uganda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback