Tentan

Jag sov på tentaböckerna, alla fyra faktiskt inför tisdagen. Tentan är avklara och jag ska nog tacka min goda sömn eftersom det känns som det gick alldeles utmärkt, men som sagt tidigare på denna blogg. Skrik när du rider hem, det sa alltid mor min.

Jag skulle åka o provrida en häst idag men hon hade blivit sparkad i morse, vad är oddsen? Suck det är nog inte tänkt att vi ska köpa häst. Men jag har humöret kvar.

Fast jag har tusen saker att göra hela tiden så blir jag lite förvirrad nu när jag helt plötsligt har en hel eftermiddag ledig. Vad ska jag hitta på?

Man skulle kunna säga att min dator inte mår så bra. Jag borde göra en backup för snart är strömförsörjningsmojenngen helt paj. aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback