Mera Världens Barn

Jag gick upp 4.45, kommer fram till Örebro och ser redan innan jag går av tåget att det är kallare här än i Göteborg och att hösten har tagit tag om allt levande. Efter en lite Pepp-föresläsning om vart pengarnar går gick vi ut o skramlade lite bössor åt världens barn. Jag åkte till Sthlm och träffade min fina vän Rickie, käkade mat, duschade o mötte upp Mi och Robert på centralen för att åka på VärldensBarnGalan. Bounce var hur coola som helst, det samlades in 83 miljoner och Måns Zelmerlöw är snygg, väldigt snygg. Det var kul att ser hur det går till bakom kuliserna, det ser mycket större ut i TV men det kändes skittråkigt att vårat repotage blev nerklippt och inte alls så bra som det var tänkt. Nu är jag hemma igen och när jag klev av bussen vid Fjällskolan sken solen och der kändes som sommar här i Göteborg. Älskade Göteborg!image235
SVT:s studio: Insamling till VärldenBarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback