15 minuter, 16 mil, 36 dagar

Karlstad är lite bättre än Göteborg. Efter att ha letat igenom hela göteborg centrum och inte hittat några benvärmare så åkte jag till Karlstad och hittade ett par billiga och snygga i första affären.

Helgen var som planerat fylld av vänner, ett fint besök i Sunne hos Sara. Äkta kompissnack hela dygnet och tryggheten och värmen hon ger får jag inte av någon. SJ vägrade vänta på mitt anslutande tåg som var försenat 15 minuter så istället fick jag åka taxi 16 mil, inte så billigt för dom. Jag kom fram till Oslo och den efterföljande festen var mycket trevlig. Aldrig har väl så många svenskar varit i samma lägenhet samtidigt.
Jag kom hem kl 4 inatt och gick upp vid nio för att kolla in huset som Josefin o co ev ska flytta in i. Det var sjuktfint och beslutsångesten är total just nu. Ska jag flytta med dom?
Nu är jag slut efter helgen men jag hann med en snabbis hos Elin och hennes julmys. Det var trevligt med massor med folk och ännu fler sorters bakverk. Nu är det bara 36 dagar kvar till julafton!

Kommentarer
Postat av: helena

flytta genast! du har inte hela livet på dig att bo i kollektivstil med kompisar. Funkar det inte eller dublir less såflyttar du bara ut!

Puss!

2007-11-21 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback