Trott och lycklig

Bob Marleykvall o dans. Valdigt skont att fa dansa av sig och en dod Linda somnade innan halv nio pa lordagskvallen. En lyckad dag med scouterna och jag lar mig sa mycket har. Det ar fantastiskt att kanna att varje dag ger mig nagot, att varje dag hander det nagot nytt och jag utvecklas. Jag har inte kant mig uttrakad en enda gang sen jag kom hit. Jag inser vad jag uppskattar med Sverige och vidgar mitt perspektiv. Denna mojlighet borde alla fa prova pa. Sverige ar ett makalost bra land nar allt kommer omkring och vi ska vara mycket tacksamma att vi far vaxa upp med all den trygghet som Sverige ger. Men det finns fortfarande mycket kvar att lara!

***
deo
***

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Linda!
Jag kollar allt oftare in här. Det är så kul att läsa det du skriver! Kul med bilder och reflektioner. Jag saknade dig på sportlovslägret. Hälsningar från ett regnigt Sundsvall och Sverige. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback