barnen på gatan

Igar opererade jag mig sjalv igen. Nu har istallet for en varbold tva hal i kroppen. Dom ar stora (jag far plats med en tops), fina och troligen tomda pa var. Det kanns bra!

En larare pa skolan dar vi har varat projekt drack te ur en spicegirlsmugg igar och inatt dromde jag att jag var geri! Imorgon ska vi ha session for 200 elever samtidigt, vet inte riktigt hur det ska ga men alltid lar jag mig nat.

Barnen pa varan gata har lekt med en bil gjord av plastflaskor och for nan dag sedan forsokte jag forklara for dom att jag ville ta kort pa barnen och bilden. (de hade alltsa inte bilen framme just da, sa jag kunde inte peka) Swahilin begransar mig jattemycket och de forstog inte vad jag menade. det slutade med att de ritade upp en bil i sanden pa marken och jag fick fota en ritad bil och ett gang galna ungar.

grusbil
 kreativa barn pa min gata.


Igar nar jag gick hem ropade barnen efter mig och de visade stolt upp en bil, gjorde av en plastflaska. De hade forstatt vad jag menade!! Till raga pa allt fick jag bilen av dom och jag drog stolt hem den. De vuxna tittade underligt pa mig och det dar ar en av de stunder jag aldrig kommer glomma.

plastbil
sotaste barnen pa min gata. dom kommer jag sakna.


***
Slarv t-shirt
***

Kommentarer
Postat av: Hull

Du måste ta med bilen på kongressen!

Postat av: Helena

I MISS YOU BÄSTA, BÄSTA SYSTER

2007-05-13 @ 16:05:09
Postat av: Helena

I MISS YOU BÄSTA, BÄSTA SYSTER

2007-05-13 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback