Stress

Kaos.
Igår var det för mycket för att jag skulle palla.
Jag är fett stressad över allt vi måste hinna med inför varje session vi ska ha på skolan. Det är svårt att kommunicera, vi kommer ingenstans. Jag orkade inte vara social, inte ens hejja på folk, jag flydde till rastakillarna och det kändes lite bättre. Bokade om min hemresa, tanten på Brittish Airways var skitsur och jag måste flyga hela dagen och sova på arlanda för det kommer inte gå några flyg hem. Fett less på hela världen. Jag åkte hem för att hämta lite grejer till Anna för att mötas av flera liter vatten på golvet. Elektriciteten var slut och man måste betala, jag fattade noll. Tur att Kivuri kunde hjälpa mig, det är bra att ha afrikanska vänner. Det fanns inget vatten i kranen, inget batteri på min telefon, ingen möjlighet att ladda den för det fanns inge ström, och inga pengar på Kivuris telefon. Kaos. Allt ordnade sig till slut och jag lugnade ned mig men det tog ett antal timmar.

Jag landar på arlanda 23.35 den 29 juni. Hej Sverige!

Kommentarer
Postat av: cecilia

åh vad jag är imponerad av dig. du klarar allt..
jag behöver dig här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback