Husdjur

Jag saknar Tindra och valparna. Jag saknar Queenie och jag saknar Roberta.

Här är ovälkomna husdjur vardag. Myrorna krypen längs hela diskbänken, blåa ödlor med gula huvuden klättrar längs väggarna, mössen springer på innertaket och kråkorna hoppar på yttertaket. Jag är inte känslig, jag brukar får rollen som den som dödar/tar bort alla småkryp. Kanske för att många av mina kompisar alltid är räddare än mig. Men igår blev det för mycket. En kackerlacka satt på dörren men flög in när vi öppnade den, min plastpåse med mitt svenska lösviktsgodis var invaderat av små svarta myror (desperat som jag var dödade jag alla myror och flyttade godis till en säker plats, myrorna är ju helt ofarliga så jag kommer nog inte dö av det här, men jag hade slängt godiset om jag varit i sverige) Bägaren rann över när jag öppnade toalettdörren och ser en stor död ödla mitt på golvet i sällskap av tusen myror. Jag la mig på soffa och dog en stund. Moses och Anna tog snällt bort den och jag tyckte det var himla synd om mig. I natt sov jag även med en hoppande alternativt flygande spindel innan för mitt nät och jag drömde om kackerlackor. Jag är skadad.

Kommentarer
Postat av: karåll

seriöst linda, jag hade dött! =)

Postat av: Maja

Nu tycker jag verkligen synd om dig Linda.
Jag hade aldrig överlevt med en spindel i sägen.

Hare bra.
Kram Maja.

2007-03-27 @ 18:37:48
URL: http://queeniie.blogg.se
Postat av: Maja

Nu tycker jag verkligen synd om dig Linda.
Jag hade aldrig överlevt med en spindel i sägen.

Hare bra.
Kram Maja.

2007-03-27 @ 18:37:53
URL: http://queeniie.blogg.se
Postat av: kenth&Annika

Hoppas att du har det bra och att familjen tar hand om dig.Sköt om dig. Kenth,Annika.....

2007-04-06 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback