Framtiden?

Jag försöker peppa så gått det går inför kongressen 2007. Jag sitter på kontoret i Dar och läser debatter på sobban och laddar hem alla kongresshandlingarna. Jag har svårt att fatta att följande kanske kommer bli sant. Om 12 dagar vet jag...

Ordförande:
Robert Damberg
25 år, Uppsala

Vice ordförande:
Salam Kaskas
24 år, Göteborg

Sekreterare:
Vidar Aronsson
18 år, Växjö

Kassör:
Therese Johansson
24 år, Västerås

Utbildningsledare:
Jennifer Oskarsson
22 år, Östersund

Ledamöter:
Oskar Jalkevik
22 år, Årsta

Linda Engström
21 år, Vännäs

Sergio Manzanares
23 år, Gävle

Susanna Odin
22 år, Stockholm

Jonas Lundquist
22 år, Uppsala

Mi Larsson
19 år, Uppsala

"Skrik alltid när du rider hem, det sa alltid mor min" /Skallepär i Ronja Rövardotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback