Dom börjar tidigt vettu

Idag har jag berättat om Tanzania på det lokala fiket i Tväråbäck. Jag har hunnit med den årliga trippen till min mosters och hennes mans stuga och badat badtunna och jag har haft ett efterlängtat fik med Amanda. Bra dag :)

Här om natten (kl 04.06) fick jag ett sms...
- Öj är du i stan eller. måste sova nånstans
...från ett telefonnummer jag inte känner igen. Nyfiken som jag är har jag luskat ut vem det är med hjälp av eniro och apberget. Personen ifråga vet vem jag är men jag kan inte förstå hur han fått tag i mitt nummer, kanske skickade han fel, kanske finns det en baktanke. vem vet?


Citat:
Linda: Pappa, det är en valp som suger på en annans valp snopp, han tror att det är ett spene
Pappa: Jaha
Tim: Dom börjar tidigt vettu!
image212
Här är en av de elva skönheterna :)


***

Jod
***

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Åh, gud så mysigt... (Inte själva snopp-grejen då kanske, utan typerna på bilden.)

2007-07-20 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback