Nyårsfest

Så var det dags för ännu ett nyår och ett helt år har gått. Slutar man nån gång förundras över hur fort det går? 2006 var ett bra år, mina år brukar vara bra och jag önskar att jag hade ro att se tillbaka på det och skriva lite om det. Men det har jag ingen ork till. Tur att jag har ork till annat.

piratlinda
Jag var bjuden på fest med pirattema. Jag var piratprinsessa.

emmafrida
Emma och Frida - festordnarna.

vattenobröd
Till middag fick man vad man förtjänade. Vatten och bröd är det banditer är värda.

fyrverkeri
Fyrverkerier är obligatoriskt på nyår,
tur att tusen andra människor ids lägga pengar på det.


lovisacamilla
Lovisa och Camilla, två farliga pirater.

vickefridaemma
Lycka att få vara med underbara människor på nyår. Vicke, Frida och Emma.

jon
Jon - killen som hade koll på festen.

Tack för en riktigt trevlig fest :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, jag var på en piratfest nyss med. Fast jag var kanonlucka! Massa lyckosparkar iväg till Tanzania. Välkommen tillbaka till gbg sen. Kram

2007-01-02 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback