Swahili, Ika och E-type - en salig blandning

Swahilin är avslutad. Eller så har det bara börjat.
På uppdrag av min klasskompis Linda räknade jag hur många ord vi lärt oss.
Mitt svar blev 513 stycken. Det är 50 ord/dag.
Det tycker jag är rätt mycket. Bra jobbat Linda!!

Igår såg jag och Viktor på Ika i rutan. Världens bästa barnprogram!
Viktor var (är) rädd för henne så lite vanlig utsätta-sig-för-problemet-terapi blev det med stora framsteg måste jag säga. Sedan hittade jag en ny fantastisk samlingsskiva - E-types favoriter. Inte av hans egna låtar utan andra bra låtar; så som Antolip, Sash!, Pandora och annat roligt. Jag älskar (dans)nostalgimusik!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad heter den skivan? Jag letar den för fullt men hittar den inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback