Inatt hittade jag en baby bland vindruvorna...

...jo det är sant. Jag skulle handla vindruvor och när jag fyllt påsen rörde det på sig och jag plockade upp en några månader gammal baby som var helt lugn. Sen lyckdes jag dra fram lite barnkläder ur gaderoben, hängde på sjukhuset för att kunna identifiera den, kände mig som en riktigt mamma och ville inte lämna bort den. Vi gick in i nåt hus och jag kom på att man måste öppna upp overallen för att ungen inte skulle svettas men det hade pappa redan gjort, tur tänkte jag, pappa kan det där med ungar...

Helt sjuk dröm, vad vill hjärnan säga? När jag vaknade av mobilen ville jag somna om och veta hur det gick med ungen, men jag kom inte tillbaka till drömmen. Precis som att det aldrig gick att återvända till ace of base när jag fått deras autografer.

p.s vindruvorna var äckliga i drömmen, jag köpte dom aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback